Monaco - Music for Pleasure (1997)

Rock / Pop
Label: Polydor

1. What Do You Want from Me (4:08)
  2. Shine (5:32)
  7. Billy Bones (4:58)
  8. Happy Jack (4:12)
  9. Tender (4:33)
  10. Sedona (5:50)
  11. Bicycle Thief * (3:58)
  12. Shattered * (7:17)
avatar van Castle
Na Revenge als soloproject van Peter Hook was dit een opluchting, maar beide Monaco albums hebben enkele goede tracks, maar meeste is niet echt sterk, Hook solo is beter op z'n plaats in NewOrder

avatar van Premonition
Electronic is een beter geslaagd project.

What Do You Want From Me? is anders wel een geweldige single.

avatar van VanDeGriend
Paar lekkere nummers afgewisseld met vullers. Klinkt daarme echt als een hobby projectje, dit in tegenstelling tot Electronic dat veel consistentere en ook interessantere platen heeft afgeleverd.

avatar van Castle
Ik heb mijn 2,5* maar opgewaardeerd naar ronde 3*.

avatar van Martijn Jonkers
Zojuist dit album nog maar weer eens beluisterd en ik blijf het een sterk album vinden. De singles What Do You Want From Me en Sweet Lips zijn magistaal, maar ook de rest van het album is zeer de moeite waard. Luister bijvoorbeeld eens naar de prachtige housetrack Junk. Nog altijd één van mijn favoriete nummers.

avatar van Snakeskin
Altijd een enorme waardering gehad voor het aan Joy Division verwante werk. Het staat geheel op zichzelf.