Animal Collective - People (2007)

Label: FatCat

1. People (6:21)
  2. Tikwid (4:18)
  3. My Favorite Colors (1:51)
  4. People [Live] (6:25)
sxesven
Fijn EPtje, belooft weer veel goeds voor de toekomst. Vooral Tikwid is wat mij betreft uitstekend. 4*

Wat zijn EP's toch fijn! Dan kun je op één avond al je oordeel vellen, omdat je er zo 3 keer naar kunt luisteren. Weg met albums van 50 minuten. 18:55 zoals deze EP is lang genoeg!

Inderdaad een fijn EP'tje. Tikwid steekt er bovenuit. Liveopnames van de andere nieuwe nummers Reverend Green en Fireworks en deze EP beloven erg veel voor het nieuwe album. Ook van mij 4 sterren.

Tikwid vind ik op de EP juist niet zo. Bend de prachtig wilde live versie gewend, nu is die erg ingetogen. People (de studioversie) daarentegen scoort hoog bij mij.

Nihilisme
Tikwid is echt zó ontzettend leuk. People en haar live-versie zijn ook tof.