The Brand New Heavies - Brother Sister (1994)

Funk / Soul
Label: Delicious Vinyl

1. Have a Good Time (3:12)
  2. Brother Sister (4:48)
  3. Dream on Dreamer (4:00)
  4. Ten Ton Take (3:28)
  5. Mind Trips (5:48)
  6. Fake (4:34)
  7. Spend Some Time (4:24)
  8. Los Burritos (1:09)
  9. Back to Love (4:37)
  10. Snake Hips (2:03)
  11. Keep Together (4:22)
  12. People Giving Love (5:05)
  13. Forever (5:10)
  14. Day Break (5:25)
avatar van Madonna
Top CD!!!
Wat een heerlijke vrolijke muziek. Goede muziek voor een feestje. "Dream on dreamer" is heerlijk dansbaar. "Mind trips" funky achtig. "Keep together" easy listening. Gewoon een heerlijk gevarieerd album en tevens hun beste CD (vind ik dan!)

-4-

P.S mijn voorkant van de CD is totaal anders! "Midnight at the oasis" heb ik ook erop staan trouwens.......leadzangeres is N'dea Davenport op deze CD en niet Siedah Garrett. Zij is de leadzangeres op het album "Shelter"

avatar van Reijersen
Lichtvoetige muziek van The Brand New Heavies die veel funk, R&B, pop en soul invloeden gebruiken. Luistert erg lekker en makkelijk weg.

avatar van FunkStar
Wat een heerlijke CD met lekkere nummers zoals Spend Some Time, Back To Love en natuurlijk Dream On Dreamer!

Ik heb trouwens ook een hele andere CD hoes!

Ozric Spacefolk
Erg goede funkplaat met veel soul, R&B, latin en dance invloeden.

Goed geschreven en ingespeelde muziek met een lekkere vrolijke britse vibe.

Acid Jazz op zn best...

avatar van matthijs
Een beetje saai om echt naar te luisteren. Bij veel nummers denk ik: dit is al eerder gedaan, met een net iets andere melodie of tekst... Weinig orgineel. Maar wel goed gedaan dus. En prima om het huis bij schoon te maken. (Bij Slayer ga ik te snel en wordt alles minder schoon).