Infected Malignity - The Malignity Born from Despair (2006)

Japan
Label: Unmatched Brutality

1. Anesthetized Vision (4:40)
  2. Revival (2:17)
  3. Cruel Recollection (3:15)
  4. Desperate Death (3:50)
  5. Frightened at the Crime (3:01)
  6. Revenge to Capitalism (3:15)
  7. Retaliate Against the Pain (3:13)
  8. Reflected Loss (4:34)
  9. Untitled (6:01)
Berzerker
Dit is een van de beste Death-metalplaten die ik ooit heb gehoord! En dat voor een debuut! Kan niet wachten op het volgende album!

lambf
Berzerker schreef:

Dan moet ik je je teleurstellen, want ze zijn de metal-core richting opgegaan . Maar dit is iedergeval een topplaat, een 4,5*

Berzerker
lambf schreef:

Opzich niks mis met metalcore vind ik, maar het is wel heel wat minder als wat er op deze cd staat...

Bummer...

bennerd
Wel, er rijzen wel een paar sterke Death Metalbands mee met de zon in Japan. Infernal Revulsion, Vomit Remnants, ... Zo ook dit Infected Malignity. Sterke Brutal Death, die wat weg heeft van Saprogenic en het eerder genoemde Infernal Revulsion. Met ook de nodige technische invloeden.

In Retaliate Against the Pain zit er btw een erg sterke drive. Ging ik even los