Warzone - Sound of Revolution (1996)

1 stem

Punk / Metal
Label: Victory

1. S.O.S. (2:02)
  2. United Worldwide (1:06)
  3. At War with Reality (1:55)
  4. Murdertown (1:36)
  5. Throw Me a Line (1:49)
  6. Countdown (2:31)
  7. The Sound of Revolution (3:14)
  8. The Snake & the Lion (1:45)
  9. Free at Last (2:01)
  10. We Won't Forget (1:45)
  11. War Zone (1:42)
bennerd
Dat titelnummer... waanzinnig! Ook Warzone is een erg lekker nummer. Voor de rest een degelijke plaat, toch niet iets wat ik veel zou opleggen. De productie is niet echt my cup of tea. Wel begin ik deze band meer en meer te waarderen.

bennerd
Zeer goede comebackplaat (ik reken de verzamelaar van twee jaar ervoor niet mee) na de laatste hardrock-full-length van deze band. Als ik me niet vergis bleef op dat moment enkel Raybeez nog over van de oude line-up, maar hij weet hier weer fel van leer te trekken in de typische Warzone-stijl. Veel gang shouts, veel goed passende melodie en een dikke NYHC-beuk erin. Het titelnummer is een van dé anthems voor mij. Old school hardcore die het gevoel gaf dat de band nooit weggeweest was.