Da King & I - Contemporary Jeep Music (1993)

Label: Rowdy

1. Contemporary Jeep Music (1:14)
  2. Let's Take a Trip (3:08)
  3. Flip da Scrip (3:47)
  4. MC Asshole (Interlude 1) (0:40)
  5. Krak da Weazel (3:06)
  6. Amusement Park (Interlude 2) (1:08)
  7. Brain 2 U (4:00)
  8. Tears (To My Eyes) (4:28)
  9. Soul Shack Interlude (0:57)
  10. Ghetto Instinct (3:21)
  11. Mr. All That (3:41)
  12. Jazz Skit (Interlude 3) (0:21)
  13. This Is How We Do (3:04)
  14. Izzy Sings da Blues (Interlude 4) (0:49)
  15. Lost My Mind (3:43)
  16. Represent (3:12)
  17. Crack da Weasel (Dat Other Shit) (4:00)
  18. What's Up Doc (3:51)
raffael77
Wie heeft dit album want deze wil ik heel graag hebben.

avatar van psychonaatje
Ik weet niet of je een creditcard hebt, maar op Amazon Duitsland staat 'ie voor 16 euro te koop. Daar komt naar Nederland toe wel 6 euro verzendkosten bij.

raffael77
heb ik niet maar vheck wel ff.

raffael77
Wat een vet album is dit. Heb hem net binnen. Een paar nummers kende ik wel en zeker de moeite waard. Tears heeft dezelfde sample als dat van B.I.B.L.E. van Genius/Killah Priest. Maar hun album is eerder uitgekomen lol

avatar van donmarko22
Goeie plaat. Lang niet geluisterd. 4*

avatar van Osiris Apis
'Krak da Weasel' en 'Tears' zijn erg goede tracks.

avatar van FunkyMonk
Jammer datdie vette Premo mix van Flip da script hier niet op is terug te vinden.

avatar van waxs
Jammer dat dit album zo onderbelicht is gebleven tijdens de gouden jaren want dit album kent vele sterke producties als wel flows van dit duo.