Alan Parker (II) - Stormbreaker (2006)

Score
Label: Milan

1. Transluzent - Blame (4:19)
  2. Uncle Ian (1:37)
  3. Rooster - On the Road (3:43)
  4. When the Doorbell Rings (1:58)
  5. Bicycle Chase (2:52)
  6. Curve - Chinese Burn [Lunatic Calm Mix] (7:27)
  7. Breakers Yard Fight (1:21)
  8. Over London (1:56)
  9. Into the Lion's Den (6:45)
  10. Sahara Hotnights - Alright Alright (Here's My Fist Where's the Fight) (2:09)
  11. Kill Him (4:36)
  12. Get Me Out of Here (4:50)
  13. Science Museum (4:32)
  14. Matt Willis - Hey Kid (3:40)
  15. At Sayle Tower (3:18)
  16. You Don't Belong to My World (2:08)
  17. Rooster - Good to Be Here (3:42)
  18. Colin MacIntyre - Be My Saviour (4:09)
Veel minder serieus dan Casino Royale maar voor mij meer leuker en fun, Alan Parker creëerde een heel leuk hoofdthema, zorgde dat de beats erond cool klonken en de underscore deftig bleef, het zijn vooral de ritmische heroische getinte tracks die het doen, de songs vallen ook goed mee, een leuke 3 en een half

avatar van TerryA
toch best vreemd om Chinese Burn van CURVE tegen te komen op deze compilatie album / soundtrack van 2006?

een zeer sterk song van een geweldig en uiteindelijk zwaar onderschat band, maar Chinese Burn was uitgebracht als single in 1997

Curve - Come Clean (1997)