Kylie - Showgirl (2007)

Alternatieve titel: Homecoming Live

Australiƫ
Label: Parlophone

1. Overture (The Showgirl Theme) (2:44)
  2. Better the Devil You Know (3:46)
  3. In Your Eyes (3:06)
  4. White Diamond (3:33)
  5. On a Night Like This (4:30)
  6. Everything Taboo (Medley) (8:22)
  7. Temple Prequel (2:58)
  8. Confide in Me (4:27)
  9. Cowboy Style (3:29)
  10. Finer Feelings (1:26)
  11. Too Far (4:34)
  12. Red Blooded Woman (Medley) (4:34)
  13. Slow (4:40)
  14. Kids (6:06)
  15. Rainbow Prequel (1:10)
  16. Somewhere Over the Rainbow (2:43)
  17. Untitled (3:06)
  18. Dreams (Medley) (3:56)
  19. Burning Up (Medley) (3:21)
  20. The Loco-Motion (4:43)
  21. I Should Be So Lucky (3:26)
  22. Hand on Your Heart (4:20)
  23. Space Prequel (1:54)
  24. Can't Get You Out of My Head (3:56)
  25. Light Years (Medley) (8:13)
  26. Especially for You (Medley) (4:28)
  27. Love at First Sight (6:34)
Kylie schijnt weer helemaal terug te zijn nu ze genezen is verklaard van die afschuwelijke ziekte.
Blijkbaar viert ze dat met deze live release waarop opvallende covers staan van Madonna

avatar van Mjoesik
Eindelijk een live-album van Kylie! Hier wacht ik al lang op, ik vind haar Showgirl-tour één van de beste tours die ze al maakte (waarschijnlijk omdat dit een greatest-hittournee was). Ben benieuwd !

nijme255@adsl
Heb hier niets mee.
Leuk voor Sky Radio-adepten.

Draaiden ze dit maar op Sky Radio.

avatar van Mjoesik
Heel leuk dat ze dit concert op cd brengt. nog leuker dat het de Homecoming Editie is, die ik niet had op dvd. White Diamond is een mooi nieuw liedje! voor de rest is hij natuurlijk ook super. (althans toch voor de Kylie-fans onder ons)

avatar van Pauluzz de BK
Erg gezellige registratie van het concert. Ze is helaas alleen weer erg van de medleys waarbij ze vaak een couplet of slechts een stuk melodie van het betreffende nummer laat horen (bijvoorbeeld de interlude 'Burning up/ Vogue, waar je een bijna vocaaloze versie van Burning up hoort en een coupletje van 'Vogue'). Maar ach. het mag de pret niet drukken. Wel grappig dat ze veel non-singles doet zoals (het erg knallende) 'Too Far' en 'Cowboy Style' (ik ben sowieso toch het meeste pro 'Indie Kylie' geweest tijdens haar 'Impossible Princess' periode) alhoewel de combi 'Can't Get You Out Of My Head/Light Years' (ook al zo'n albumtrack) het erg goed doet.
Van 44 nummers kun je dus niet echt spreken (wel van 29, toch ook niet gering, maar das incl. de 'prequel's')
De tracklist bovenaan zitten nog een paar foutjes in: bijvoorbeeld: 'Butterfly' heb ik echt niet kunnen ontdekken en 'Love's in Need of Love Today' heet volgens mij 'Turn it into love'

*3 voor de gezellgheid. For now.

Goede cd, heb het concert gezien, met beeld is het een stuk leuker
Toch blij dat ze weer terug is
4tje van mij!

avatar van Wib0__
Leuk
She's Back!

Naar de show in London geweest january 2007....Was SUPER!!Vooral de tweede nacht. Wat een entertainer. En gweldige cd !!

avatar van Jumperjack
Toen ik opgroeide was het totaal niet cool om Kylie goed te vinden, ik heb ooit nog eens in Apples in London aan de tafel naast haar gezeten.
Showgirl is een zeer geslaagde plaat en het is gewoon puur entertainment en daar is dus niks mis mee.

Superman
Live vind ik Kylie haar songs van vóór de nieuwe plaat aanzienlijk beter ten gehore brengen dan in de studio. Hoewel dat niet per se aan Kylie zelf ligt, ze bewijst hier immers goed te kunnen zingen, maar er is hier een ander geluid te horen. Niet zo gecomputeriseerd, zelfs iets dramatischer en zuiverder.