Large Professor - The LP (2009)

Label: Paul Sea

1. Intro (1:03)
  2. That Bullshit (3:42)
  3. Hungry (2:41)
  4. I Juswanna Chill (3:28)
  5. Funky 2 Listen 2 (2:54)
  6. Mad Scientist (4:21)
  7. Hard (3:50)
  8. One Plus One (2:48)

met Nas

9. The LP (3:17)
  10. Dancin' Girl (3:45)
  11. Large Pro:Verbs (2:36)
  12. Havin' Fun (3:25)
  17. Big Willie (3:38)
  18. Outro (1:46)
avatar van Niek
MJ_DA_MAN schreef:
Je weet niet wie er eerder was...
Dan zet ik toch mijn geld op LP. De plaat zou in 1995-1996 uitgebracht worden en Ijuswannachill en The Mad Scientist behoorden tot de twee singles die vóór de geplande release al uitgebracht waren. Maargoed, zeker weten doe ik het idd niet..

avatar van ThingMan
Queens Lounge!!! Heerlijk nummer. Go To The Pro!

avatar van thgryda
Halfje erbij, toch een erg chill album...

Rene1979
Dit is een geniaal album. Die loops en de beats over het algemeen zijn geweldig. Large Pro doet niets fout op deze plaat. Dit is een must have om in de kast te hebben. Ook Nas is op deze plaat. Heerlijk!

avatar van Nr.4
Lekkere boombap plaat ja, Queens Lounge is m'n favoriete track. Simpel maar erg nice. En de stem van Large Pro blijf ik erg tof vinden.

avatar van Jar0on
Blijft heerlijke plaat, bewijst waarom Large Pro een van me favoriete producers is.
One Plus One als een van me favorieten, doet me weer denken aan waarom Nas me favoriete mc is.
Heerlijk album, vooral als je van Large Professor houd!

avatar van Shelter
mad scientist is king! Maar de rest ook goed hoor daar niet van hehehe.

avatar van MJ_DA_MAN
Er staat nu als jaar 2002, het jaar van de uitgave van de promo-CD, maar de cover en tracklist zijn van de release uitgave uit 2009. Wat te doen?

avatar van René.
MJ_DA_MAN schreef:
Gewoon luisteren en een cijfer geven.

avatar van equalsthree
Super dik dit. Wist niet eens dat LP kon rappen. Vind de naam van het album ook wel grappig.

Queens Lounge is echt fantastich!

avatar van Nr.4
Lekker om weer eens te draaien, meer boombap dan dit wordt het niet denk ik. Wat blijft Mad Scientist dope, al heb ik het herhalen van die verse nooit begrepen.