Urban Dance Squad - Mental Relapse (1991)

Rock / Hip-Hop
Label: Arista

1. Fastlane [Dancetaria Version] (4:12)
  2. No Kid (Electric) (3:33)
  3. Hitchhike H.D. (3:33)
  4. Deeper Shade of Soul [Live] (3:42)
  5. Prayer for My Demo [Live] (4:29)
Een EP gerelateerd aan hun succesvolle en sterke debuutalbum Mental Floss for the Globe. Hierop vind je de prima snellere versie van Fastlane (hoe toepasselijk) een alternatieve versie van No Kid (met electrische gitaar). Het lekkere Hitchhike H.D. als een soort van B-side. En dan als toetje twee favoriete tracks live gespeeld: en dat konden ze dus goed, is ook hier te horen, zeker op Prayer for My Demo. Lekker EP'tje zeg!
Een andere aanrader is een promo EP uit die tijd (1990): Urban Dance Squad - Hollywood Live / Pinkpop Live (1990 CD). Nog te vinden op Ebay bijvoorbeeld.

avatar van spoiler
Net weer gedraaid. Wat een lekker plaatje blijft dit zeg. Eigenlijk alleen maar goede nummers.