Hisato Higuchi - Dialogue (2006)

Japan
Avant-Garde
Label: Family Vineyard

1. Himitsu (1:41)
  2. Guitar #4 (1:16)
  3. Manazashi No Saki E (4:13)
  4. Watashi Wa Asa O Matteita (2:57)
  5. Guitar #2 (2:28)
  6. Hajimari No Bamen (1:15)
  7. Guitar #5 (2:20)
  8. Ai No Tanjo (3:03)
  9. Kizuato (3:22)
  10. Breath #2 (1:24)
  11. Guitar #3 (3:44)
  12. Mitsumeau Sekai Ni (3:16)
  13. Borei No Ude (4:50)
avatar van eviljoke
Je moet eens dringend je 5* albums meer bespreken Bob. Ik heb deze nu even opstaan en hij klinkt zeer mooi. Een beetje als japanse Vincent Gallo. Allemaal zeer melancholisch enzo. En wondermooi gitaarspel. Ik denk dat het label Family Vineyard wel de moeite is om te ontdekken....

avatar van Jazper
Wondermooi gitaarspel inderdaad. Met veel gevoel gespeeld. Het brengt je in een soort weemoedige rust. Muziek om lekker mee in gedachten te verzinken. Hier gaat vaker naar geluisterd worden.

eviljoke schreef:
Je moet eens dringend je 5* albums meer bespreken Bob.

Klopt, soms schiet het er gewoon even bij in. Al had ik destijds wel ergens anders iets over het album geschreven. Laat ik daar maar gewoon naar verwijzen, ben te lui om het te vertalen.

Lovende kritiek dus van mijn kant en een dik verdiende tiende plek in mijn top 10 van 2006. Woorden waar ik nog steeds achter sta want ik draai 'm nog regelmatig. Een heerlijke sfeer om in weg te dromen.

avatar van Jazper
Prima muziek om het weekend mee af te sluiten. Alles komt even tot stilstandzzzz