Madball - Look My Way (1998)

Punk / Metal
Label: Roadrunner

1. Look My Way (2:48)
  2. Moment of Truth (1:38)
  3. Cut Off (2:37)
  4. Temptation Or Restraint (1:20)
  5. Waste of Time (3:04)
  6. False Threats (2:14)
  7. Pushin' Me (2:07)
  8. Walk Away (0:58)
  9. Our Family (2:12)
  10. Lesson of Life (3:19)
  11. All I Can Take (2:01)
  12. Been There, Done That (2:38)
avatar van cornucopia
Dit album mag wat mij betreft nog niet eens in de schaduw van zijn vooranger(s) staan...

avatar van T6T
T6T
Het vertrek van Will Shepler op drums en zijn opvolger heeft deze plaat kapot gemaakt. Check gewoon de drumlijn van Nuestra Familia op DMS en de drumlijn van My Family (zelfde nr dus maar nu in het spaans) op deze schijf.

bennerd
Heb net voor het eerst de plaat degelijk beluisterd en ik snap eerlijk gezegd geen hol van de negatieve reacties die je her en der ziet. Ok, het haalt niet het niveau van Demonstrating My Style, laat staan van Set It Off, maar toch is dit imo verre van slecht. Integendeel: de heerlijke breakdown in Cut Off, enkele fantastisch groovende riffs en de agressieve knaller Moment of Truth klinken weer heerlijk Madball. Dit zal niet de eerste plaat zijn waar ik aan denk als iemand de term 'nyhc' laat vallen, maar toch vind ik dit zeker geen schande in de discografie van de band.

avatar van discipline
Moment of Truth is idd echt hard!

bennerd
Een rasecht meebrulnummer. Zou het live nog goed doen, denk ik.