Flatlinerz - U.S.A. [Under Satans Authority] (1994)

Label: Def Jam

5. Sonic Boom (4:19)
  6. Queens (0:24)
  7. 718 (4:11)
  8. Run (3:24)
  9. Body 'N a Blunt (0:17)
  10. Takin' Em Underground (4:56)
  11. Graveyard Nightmare (4:57)
  12. One Armed Bandid (0:55)
  13. Rivaz of Red (4:32)
  14. Satanic Verses (4:23)
  15. War Zone (3:15)
  16. Beware... (1:00)
  17. Live Evil (3:50)
ShockingFear
Dit is echte klassieke horrorcore die je pakt van het begin Tot het einde de sfeer in dit album is echt bijna lettterlijk Van de hel deze shit voel je echt. en de productie is ook Meesterlijk echt waar ik heb nog nooit ergens zulke Duistere Beats gehoord. dit is echt een album die Gemaakt is in de hel. echt waar de members van de groep Vullen de Sfeer echt perfect aan met hun creepy Stemmen dit is 1 van m,n favorite horrorcore platen.
En het is trouwens jammer dat zo weinig mensen deze Shit kennen terwijl ik wel veel reacties zie bij Gravediggaz
Maar Gravediggaz kunnen de shit van Flatlinerz echt niet Evenaren vind ik. Dit is gewoon een album met veel meer Sfeer een ware horrorcore klassieker en dat in 1994 toen Het genre nog vrij jong was.

avatar van Jacktherapper
niks op- of aan te merken.

avatar van principal2000
Dit is idd prima zogenaamd horrorcore-album en tegelijkertijd ook een one-hit wonder binnen dit bizarre subgenre.

avatar van bumpy
ShockingFear schreef:

True
Deze plaat is zeker zwaar underrated. Jammer dat ze niks meer hebben uitgebracht.

avatar van Elohim
Was een tijdje weg van het horrorcore genre, maar nu ik deze zag voorbijkomen in mijn facebook feed, moest ik het even checken.

Heerlijk dit! Het is een soort van Onyx/Gravediggaz/Organized Konfusion. OK dan alleen vanwege een van de MC's met een vergelijkbare flow. Sonic Boom, Satanic Verses en A Good Day To Die zijn voorlopige favorieten! Heerlijk!