Social Life - the Album (2000)

Hip-Hop / Rock
Label: V2

1. The Anonymous Mis - Social Life Intro (1:15)
  2. The Anonymous Mis - Question for the World (4:16)
  3. Shiny - One & Only (4:19)
  4. Committee Gunmen - So Much Love (3:54)
  5. E-Life - What U Need (3:17)
  6. Lucky - Move Along (3:39)
  7. Ganza - High Price (4:10)
  8. Rollarocka - Pittfalls (4:08)
  9. Fari Disciple - Genesis (4:52)
  10. Karima - Tomorrow (4:22)
  11. U-Niq - Poverty Wisdom (4:12)
  12. Inna' City Sluggaz - One Life (4:47)
  13. King Lover - Lord Above (4:23)
  14. SugaCane - Ghetto Star (4:24)
  15. Sonny D - Divine (4:37)
  16. Anouk - Redemption (3:57)
avatar van Timo710
Ziet er best intresant uit dit...

Die King Lover is laatst opgepakt omdat hij iemand probeerde neer-te-steken in polen.

avatar van Psycholamp
Er staan wel wat leuke nummertjes op, maar ook veel beneden de maat. De teksten bij de artiesten in het boekje lijken me hier en daar wat overdreven, zeker bij Anouk, om een soort slechte jeugd-daarom-hiphop neer te zetten. U-N.I.Q. blijf ik altijd een van de beste vinden, ook in het Nederlands doet hij het erg verdienstelijk. The Anonymouse vind ik een overgewaardeerde branieschopper en Anouk hoort niet thuis op dit album. Drie keer raden waarom ze er toch opstaat.

avatar van Jensiebo
Psycholamp schreef:

Ghehe ze heeft 'n relatie gehad met G-Boah zo uit m'n hoofd.