Imagination - Night Dubbing (1983)

R&B
Label: R & B

1. Music and Lights (5:35)
  2. Flashback (4:49)
  3. Just an Illusion (6:36)
  4. So Good, So Right (4:35)
  5. Burnin' Up (4:50)
  6. Heart 'N' Soul (4:08)
  7. Changes (6:27)
  8. Bodytalk (4:46)
  9. Megamix * (8:13)
avatar van B.Robertson
Een album met club remixes van nummers van de eerste twee Imagination platen. Toegevoegd aan sommige verzamel cd's.
Best wel goed gedaan,deze remixes/dubs. Flashback vind ik één van de besten, heeft een mooie tempowisseling op het einde.
Voor de rest is het een mooie aanvulling op de originele versies.

In de jaren '80 werden er vele mooie 12 inches gemaakt van singles. Ook goede albumtracks of zelfs sterke b-sides kregen een verlengde versie. Sommige artiesten maakten er echt wat van, waarbij de lange versie het origineel voorbij stak of als remix ook de moeite meer dan waard was. Dat was bij Imagination zeker het geval en hier op Night Dubbing zijn een aantal van hun betere remixen en dub-versies verzameld. Een flink aantal extra solo's en leuke wendingen levert veel luisterplezier op. Stand Out tracks: Music & Lights, Just An Illusion en Changes. Deze kwamen ook regelmatig voorbij in de discotheek toen.