Heather B. - Takin Mine (1996)

Label: Pendulum

1. Da Heartbreaka (3:57)
  2. All Glocks Down (4:10)
  3. If Headz Only Knew (4:41)
  4. My Kinda Nigga (4:18)

met M.O.P.

5. Takin Mine (3:49)
  6. Mad Bent (4:19)
  7. Sendin 'Em Back (3:25)
  8. No Doubt (4:05)
  9. Real Niggaz Up (3:40)
  10. What Goes On (4:22)
avatar van FunkyMonk
heather B; wat een vette MC wasdit. All glocks down en If Headz only knew zijn vergeten classics

avatar van Kos
Kos
Werd bekend door het MTV-programma The Real World.

avatar van FunkyMonk
Ja, klopt! Eerste editie geloof ik. (a long way back)

avatar van Kos
Kos
Yup.

avatar van waxs
Best wel een toffe CD, wist niet dat ze bekend was van The Real World. Typische old school geluid heeft dit album, leuke bijdrage van M.O.P. Ik dacht overigens dat Premier op dit album ook een productie op dit album had verzorgd, of is dat op de opvolger?

avatar van principal2000
Lekkere hard female MC album. Combi die je niet vaak hoort.

avatar van Psycholamp
Vette shit, goede productie. Was toentertijd ook nog weleens op tv met een of ander clipje en is toen een beetje in de vergetelheid geraakt. Jammer, want het is een erg goede MC.

avatar van René.
Vrouwen horen in de keuken.

avatar van ZAP!
René. schreef:
Vrouwen horen in de keuken.
Vrouwen kunnen overal horen, als ze niet doof zijn, tenminste. Mannen horen dat te weten.