Johnny Cash & June Carter - Give My Love to Rose (1972)

Country
Label: CBS

1. The Ballad of Ira Hayes (4:06)
  2. Shanty Town (2:18)
  3. I Got a Woman (3:13)
  4. Pack Up Your Sorrows (2:25)
  5. It Ain't Me Babe (2:59)
  6. Orange Blossom Special (2:54)
  7. Jackson (2:44)
  8. Give Me Love to Rose (2:36)
  9. Austin Prison (2:06)
  10. Danny Boy (5:05)
avatar van postman
Leuke live album van johnney cash vooral als zijn vrouw meezingt. Helaas doet ze dat maar op de helft van de liedjes. Desalnietemin een 3,5 *

avatar van Slowgaze
Jammer dat er niet meer met June op staat. It Ain't Me Baby en Jackson zijn toch wel de hoogtepunten. De rest is best goed tot redelijk. Alleen iets te weinig rockabilly, dat is wel weer jammer.

Father McKenzie
Ik vind dat gekwijl van Mevrouw Carter net zo vreselijk. Hoe lekker ik JC zijn stem vind, zo afschuwelijk vind ik haar stem, helaas, pindakaas.
Ik zal deze dus niet kwoteren, en zeker niet kopen, ik hou het zo puur mogelijk bij JC zelve.

avatar van Slowgaze
Lekker stemmeke heeft die meid hoor. Is deze trouwens überhaupt wel op cd te koop?

avatar van postman
beetje laat antwoord. Ja de cd is te koop bij amazon. music

avatar van postman
En inderdaad june had een prachtig stem.

avatar van Jake Bugg
Een mooi live-album waarbij vooral de nummers met June prachtig zijn.
Goede kwaliteit op de LP die ik heb ook. Kraakhelder geluid!