Primitive Radio Gods - Rocket (1996)

Label: Columbia

1. Women (4:18)
  2. Motherfucker (5:20)
  3. Standing Outside a Broken Phone Booth with Money in My Hand (5:38)
  4. Who Say (3:24)
  5. The Rise and Fall of Ooo Mau (3:50)
  6. Where the Monkey Meets the Man (4:17)
  7. Are You Happy (5:35)
  8. Chain Reaction (4:47)
  9. Skin Turns Blue (4:27)
  10. Rocket (4:42)
avatar van lebowski
Toen ik in Groningen nog de o zo populaire barman was, draaide ik op veler verzoek vaak Standing Outside a Broken Phone Booth with Money in My Hand, toen een aardig grote hit volgens mij. Nog steeds een erg leuk nummer!

avatar van lebowski
De hele cd maar eens geluisterd, hmmm, matig. Niets haalt ook maar in de verte het niveau van het leuke hitje, rommelig en onsamenhangend. Af en toe flikkert er een vermoeden van goede ideetjes, verder niets dan saaie rocksongs.

avatar van Tribal Gathering
Ik ben het helemaal eens met Lebowski. Verschrikkelijk leuke single maar verder niet veel aan.

avatar van Villableeker
Standing Outside a Broken Phone Booth with Money in My Hand was destijds de nr.1 favoriet van Vince Clark.

avatar van SirNoodle
yups, agree met alle anderen: broken phonebooth is een geweldig nummer, de rest heeft af en toe een flard van een goed idee, maar klinkt voor de rest nergens naar. Het doet je toch soms afvragen hoe groepen 1 zo'n wereldnummer kunnen maken (want dat is broken phonebooth wel) en dan voor de rest eigenlijk nergens meer in slagen (zie ook hun andere albums).

Maar goed, alleen al voor dat supernummer ben ik blij om deze cd in huis te hebben

avatar van Parlotones
Had eerst de single gekocht van Standing Outside..... ..... Toen het album en ook tot de zelfde conclusie gekomen dan de andere muziekliefhebbers hier, en heb mijn broer de cd geschonken , heeft hij ook dat mooie nummer op cd. Twee mensen blij. Ben toch lichtelijk benieuwd naar nummers van 1 van de 3 albums die ze nog uitgebracht hebben.