Fiona - Fiona (1985)

Label: Atlantic

1. Hang Your Heart on Me (3:45)
  2. Talk to Me (3:48)
  3. You're No Angel (3:54)
  4. Rescue You (4:12)
  5. James (3:24)
  6. Love Makes You Blind (3:52)
  7. Over Now (4:00)
  8. Na Na Song (5:23)
avatar van Rinus
Gedegen album van de rockzangeres. Alleen het afsluitende Na na song is van een bedenkelijke kwaliteit.

avatar van Onslaught
Leuk album.

Fijne hard rock sound en mooie krachtige stem.

Ozric Spacefolk
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar Fiona. Want als ik het goed gelezen heb, ligt haar muziek lekker tegen de hardrock aan.

Ozric Spacefolk
Voordeel van dat ik bij het Haags Pop Centrum de hele avond in het kantoor zit, om spullen te verhuren, is dat ik uren niks te doen heb, soms.

Die uren gebruik ik om lekker op mijn gemak plaatjes te ontdekken. Lang leve de internetz.

Wat een waanzinnig lekkere en compleet klinkende rockplaat is dit, zeg.

Mooie, stoere stem heeft deze meid. De productie is in handen van Peppi Marcello, en ik heb geen idee wie het is, maar hij zet een lekkere dikke sound neer.

De scheurende gitaren zijn van de ook voor mij onbekende Bobby Messano en Gregory Tebbitt .

De hit Talk to Me is geschreven door producer Beau Hill, met wie ze getrouwd was of zou trouwen...