Ibrahim Maalouf - Live Tracks 2006 - 2016 (2016)

Frankrijk
Jazz
Label: Impulse!

1. Red & Black LIght [Live at Zénith Nantes Métropole / 2016] (10:59)
  2. La Javanaise [Live at l'Olympia / 2014] (5:46)

met Juliette Gréco

3. Will Soon Be a Woman [Live at Babylon, Istanbul / 2013] (5:16)
  4. Nomade Slang [Live at Zénith Nantes Métropole / 2016] (15:01)
  5. True Sorry [Intro] (Lie at l'Olympia / 2014) (4:56)
  6. True Sorry [Live at l'Olympia / 2014] (5:14)
  7. Ya Ha La [Live at Zénith Nantes Métropole / 2016] (5:04)
  8. Your Soul [Live at Zénith Nantes Métropole / 2016] (2:24)
  9. Beirut [Live at Zénith Nantes Métropole / 2016] (13:16)
  10. Different [Live at Jazz in Marciac / 2011] (12:01)
  11. Qabu [Live at Zénith Nantes Métropole / 2016] (11:35)

met Le Bagdad du bout du monde

12. Ouverture [Live at Art Rock / 2012] (8:54)
  13. Jamal [Live at Jazz in Marciac / 2012] (6:21)
  14. Concert-étude pour Trompette et Piano en Sol Mineur, Op. 40 [Live at Jazz a Vienne / 2013] (3:29)

met Frank Woeste

avatar van freakey
Pas op, track 10, 11, 12, 13 en 14 staan helemaal niet op de LP en CD!

freakey schreef:
Pas op, track 10, 11, 12, 13 en 14 staan helemaal niet op de LP en CD!

Wel op deze https://www.jpc.de/jpcng/jazz/detail/-/art/ibrahim-maalouf-live-tracks-2006-2016/hnum/5177171 als bonus tracks. Ben er nieuwsgierig naar.

Prima toeteraar, live heel fijn - heb 'em eerder dit jaar op Transition gezien. Wordt april 2017 werd gehouden, dit maal met o.a. Gogo Penguin (doen Glass - Koyaanisqatsi).

avatar van Broem
Zeker een fijne toeteraar. Ook erg gave scores gemaakt. Dit jaar nog Ibrahim Maalouf - Dans les Forets de Siberie (2016) Buitencategorie deze Maalouf.

avatar van freakey

Nop, dit is alleen op DVD...

freakey schreef:

Nop, dit is alleen op DVD...

Oké. Lees op zijn site diverse soorten releases. Ook een usb stick met muziek. Vreemd. De vinyl versie ziet er wel aantrekkelijk uit. Begeerte komt opboeren

avatar van Broem
Mooi overzicht van live optredens de afgelopen 10 jaar van Ibrahim Maalouf. Man heeft mijn muzikale hart gestolen met een prachtige mengelmoes van muziekstijlen. Of het nou zijn reguliere albums zijn of zijn filmscores, het niveau is van ongekende schoonheid en klasse. Op zijn studioalbums heeft hij uiteraard zijn trompet in z'n mond. Hij pakt daarom live de tijd om fiks in het frans te ouwehoeren tegen zijn publiek. Het is 'm vergeven maar ik vind het een tikkeltje overtrokken