Chef'Special - Amigo (2017)

Label: Kaiser

1. Because I Love You (3:25)
  2. Try Again (3:59)
  3. Money (3:01)
  4. All My Life (3:11)
  5. Into the Future (3:38)
  6. Homesick (3:49)
  7. Amigo (3:00)
  8. New Start (4:24)
  9. Face of a Stranger (3:29)
  10. Jungle Bookie (2:43)
  11. Nicotine (3:58)
  12. Good Life (3:28)
avatar van ohmusica
Smaken verschillen maar deze Chef'Special zal wel een prima opwarmer zijn bij tegenvallende festival temperaturen.

avatar van joko150
Ik moet zeggen dat ik zeer enthousiast was toen ik de single Amigo hoorde, een heerlijke sound heeft dat nummer.
Maar na Try Again te hebben gehoord was ik een stuk minder onder de indruk en dacht bij mezelf ik hoop niet dat het hele album zo gaat klinken.
En jammer genoeg is dat wel het geval.
Het hele album is gevuld met typische synthesizer geluidjes die we gewend zijn bij Bieber.
Laten we maar hopen dat we in de toekomst meer nummers zoals amigo krijgen te horen.

avatar van frolunda
1,5
Money en Into the future zijn nog wel aardige nummers maar het merendeel is vrij matig.
Daarnaast is de zang zwak.
Niet aan mij besteed.

avatar van Kos
Kos
Chefs Special is de Xenos onder de Indiemuziek.

avatar van adri1982
joko150 schreef:
Na Try Again te hebben gehoord was ik een stuk minder onder de indruk en dacht bij mezelf ik hoop niet dat het hele album zo gaat klinken.
En jammer genoeg is dat wel het geval.
'Try Again' vind ik juist een van de mooiste Chef'Special nummers. En ik moet eerlijk zeggen, dat ik wel van de synthesizergenres houdt. Dat maakt voor mij 'Into the Future' een van de betere tracks van dit album.

In ieder geval ben ik voor het eerst dit album gaan luisteren, en ik ben er makkelijk doorheen gekomen. 'Amigo'?: Voor mij een verbetering van WILL & THE PEOPLE's 'Lion in the Morning sun'. Leg die twee nummers maar eens naast elkaar, en je komt erachter dat ze beiden verrassend veel op elkaar lijken.