Einstürzende Neubauten - Ende Neu (Remixes) (1997)

Duitsland
Dance / Electronic
Label: Our Choice

1. Ende Neu [Special Gomez Mix] (4:45)
  2. Installation No. 1 [Barry Adamson Mix] (6:20)
  3. Nnnaaamm [Panasonic Remix] (8:28)
  4. Stella Maris (5:34)
  5. The Garden [The White Chair Remix] (5:32)
  6. Nnnaaammm [The Dark Welcome Mix] (6:04)
  7. Ende Neu [Panacea Mix] (5:34)
  8. Was Ist Ist [Kreidler Mix] (2:40)
  9. Nnnaaammm [Xing Mix] (6:04)
  10. Die Explosion Im Festspielhaus (5:03)
luisteraart
Tja, wat moet ik hier van zeggen?

Eén keer gedraaid, ik vond er geen moer aan. Maar ik ben dan ook geen dance-liefhebber.

Misschien dat dance-liefhebbers het wel leuk vinden, hoewel je in die muziekstroming ook weer duizend-en-één stijlen zult hebben.

Aan mij was het in elk geval niet besteed, maar iedere artiest/groep moet maar lekker doen wat hij/zij/ze niet laten kan/kunnen, dan doe ik dat ook: 1 ster.

avatar van c-moon
0,5
Ik moet je helaas gelijk geven.. het gebeurt me zelden dat ik dit vaststellen/ zeggen moet voor een EN-release: maar zonde van het geld !!! Het is dan ook de enige EN-CD waarvan ik de aankoop betreur !

Had ook nooit kunnen denken dat EN zich met zulks zouden inlaten..... ze zijn nu net zo origineel anders !!!

Enfin.. ook ik geef dit een uiterst lage score, maar zelfs 1 vind ik nog teveel!

avatar van SirNoodle
1,0
'het is eens iets anders' om het wat positief in te kleden. Ah, het maakt de collectie wat vollediger, maar dit brengt niks bij. De remix van ende neu valt nog mee...

avatar van Joe HB.
Een ramp...

Geef mij maar gewoon "Ende Neu"