Armand - Terug Naar de Aarde (1976)

Label: Killroy

1. Toen Ik Voorgoed Ontwaakte (3:49)
  2. Terug Naar de Aarde (4:19)
  3. 't Kost Wat Extra Tijd (4:18)
  4. Pedro (3:20)
  10. Zoethoudertjes *
  11. Waar Is Je Glimlach *
  12. Als de Verbeelding Spreekt *
avatar van Dungeon
Wat meer duistere plaat van Armand. Wel mooi.

avatar van Madjack71
Op basis van de hoes had ik nooit een Armand plaat verwacht...tenzij de gasmasker op de hoes een soort van moderne waterpijp is.
De teksten staan bij Armand voorop en die steken goed in elkaar, Merkel en Sarkozy zouden ter overpeinzing van het onstaan van de huidige situatie dit album eens moeten draaien...met een tolk erbij.
Armand is zoveel meer als zijn eendagsvlieg Ben ik te Min en eentje die door de jaren heen, altijd trouw is gebleven aan zijn principes. Samen met Beatrix heeft hij altijd hetzelfde kapsel gehouden bijv. Ik zeg ..Armand voor Minister President.

avatar van Stijn_Slayer
Dan wordt blowen een eerste levensbehoefte.

avatar van Dungeon
Leuke reactie Madjack.

De tracklist klopt niet. Ik heb nog 2 andere nummers op mn plaat. Edit: het is er 1-tje. Het schitterende Winter-Lente. Maar er schijnen ook nog bonus nummers te zijn tegenwoordig. Ik stuur een correctie.

Zephyr
track nummer 5 : die titel ! Geniaal