Picture Book - At Last EP (2012)

1 stem

Electronic / Dance
Uitgebracht in eigen beheer

1. Sunshine (3:24)
  2. Jealousy (2:40)
  3. Terminally in Love (2:59)
  4. Surrender [Dreamy Version] (3:55)
avatar van E-Clect-Eddy
Picture Book een samenwerking opgezet in het Engelse Londen tussen de van oorsprong New Yorkers Dario Darnell, zoon van August Darnell (beter bekend als Kid Creole die van ...and The Coconuts) en Lorne Ashley (van Stony Browder Jr.) ook al verwant aan voorgenoemde act.

House met een Electronic Pop element en ook nog met een zangeres Greta Svabo Bech. Ondanks dat het meer House muziek is (en iets waar ik niet warm voor loop) bevallen de nummer me beter dan die op de volgende EP.

Jealousy is spannender maar gaat wel alle kanten op met breaks, eerder stevige iets groovende Electronic Pop dan House is geproduceerd door de Franse house-, nu-disco- en electropopmusicus Madeon die ook als DJ werkzaam is.

Surrender [Dreamy Version] bevalt beter dan de versie waarmee de EP begint.

Ondertussen is zanger Dario Darnell een solo carrière begonnen en zit zijn partner-in-crime in een andere band Stony Browder Jr.