The Mars Volta - Tremulant EP (2002)

Label: Gold Standard Labs

1. Cut That City (5:44)
  2. Concertina (4:54)
  3. Eunuch Provocateur (8:48)
Xander
Hier merk je toch wel wat voor een potentieel deze jongens hebben, vooral in het geniale Concertina !

avatar van mathias
ooit bestelde ik deze EP, maar iemand pikte hem voor mijn neus weg... dat wordt dus nog even wachten voor mij

Xander
mathias schreef:

Wat? Hoe kan dat toch! Waarschijnlijk mag je geen 7 maanden wachten om het te gaan halen :-p :-p

Alleen al voor Concertina is dit al 4 sterren waard. Omdat dit een EP betreft daarom gewoon 4*

avatar van Lennart_M
Leuke opmaat naar wat hierna kwam (de-loused)
Ik hoor trouwens aan het einde van Eunuch Provocateur een stukje van Drunkship of Laterns terug.