Joe Goddard - Electric Lines (2017)

Dance
Label: Domino

1. Ordinary Madness (4:58)
  2. Lose Your Love (6:14)
  3. Home (4:29)
  4. Lasers (4:34)
  5. Human Heart (5:36)
  6. Children (6:58)
  7. Truth Is Light (3:59)
  8. Nothing Moves (4:52)
  9. Electric Lines (5:57)
  10. Music Is the Answer (4:58)
  11. Funk You Up * (3:06)
  12. Bumps * (3:27)
  13. Lose Your Love [Full Length Version] * (8:06)
avatar van trebremmit
trebremmit (moderator)
Doet me denken aan deze hoes. F - Energy Distortion (2010)

Is dit ook dubstep toevallig?

avatar van Arrie
Nee, zeker geen dubstep. Ik zou zeggen house met disco-invloeden, enigszins in de lijn van Hot Chip, de groep waarin hij zit.

avatar van RichardKoning
Vandaag integraal naar deze toffe plaat geluisterd tijdens het hardlopen. Dat was heerlijk te doen met het (ietwat wisselvallige) mooie weer. Verfijnde popliedjes met een lekker electro-sausje erdoorheen geweven. Op het juiste moment weten deze stijlen elkaar soms eventjes te raken en dan ook weer los te laten.

"Funk You Up" voorzag mij van een sneller sprintje richting de eindstreep (te weten: 10 km).

Een erg plezierig en lichtvoetig plaatje dus!

avatar van E-Clect-Eddy
House, Dance-pop, Synth-pop aldus Discogs en daar ben ik het mee eens. Hier en daar wat Disco / Soul invloeden zoals in Home, dan weer 80s en 90s invloeden zoals in Lasers.