Jonwayne - Rap Album Two (2017)

Label: Authors / The Order

1. TED Talk (3:47)
  2. LIVE from the Fuck You (2:54)
  3. Human Condition (3:21)
  4. Out of Sight (4:27)

10. Blue Green (3:43)

met Low Leaf

11. Hills (1:48)

met Zeroh

12. These Words Are Everything (5:11)
avatar van Timo710
Dit is fucking goed.

avatar van Dreten Bukgat
beste hiphop-album van 2017 tot dusver, maar de rest zal ferm hun best moeten doen om dit te overtreffen...

avatar van thgryda
Geen fan van deze man maar ik ga dit toch even beluisteren na de goede dingen die ik erover heb gelezen. Ooit was er een tijd dat ik bijvoorbeeld Brother Ali ook niet kon appreciëren door zijn wat atypische flow maar op termijn werd het een van mijn favoriete artiesten.

avatar van thomzi50
Dit klinkt bijzonder goed, inderdaad. Wat een verrassing.

avatar van Rene1979
waarom niet meer op stones throw?

avatar van lowieke
Hier gaat nog weinig over heen vermoed ik...

Fenomenaal.

avatar van Nr.4
Is deze ook op cd of lp te krijgen?

avatar van panjoe
Damn, dit klinkt inderdaad geweldig. Uit de categorie Sage Francis en Brother Ali, maar dan beter.

Ik heb wel eerder wat van Jonwayne geprobeerd maar dat wist me niet zo te vermaken als dit. Misschien luisterde ik dat niet op het juiste moment, en doe ik dat nu wel. Of dit is gewoon beter dan zijn oude werk.

Yann Samsa
Triootje Afraid of Us - Blue Green - Hills is errug mooi.

avatar van Nr.4
Goed album ja. Kende tot voorheen alleen zijn productiewerk voor met name Homeboy Sandman, maar toffe rapplaat dit. Afsluitende track is ook erg goed.