Andy Stott - Replace EP (2005)

Electronic / Dance
Label: Modern Love

1. 8ight (3:29)
  2. Talk Touch (3:57)
  3. Long Drive (5:25)
  4. Replace (4:34)
avatar van John Doe
Ik weet nog dat 8ight wel een lekkere beat heeft. Ook als geheel wel een redelijk ep'tje. In zelfde studio gemaakt als Claro Intelecto's.

avatar van T.O.
Dat vind ik juist de minste track

Het balanceert allemaal een beetje tussen kalme house, techno en electro, kwalitatief sterk geproduceerd.

avatar van John Doe
Ja veel meer dan die beat had het niet om het lijf ook. Misschien is er toch iets mis met die studio of zo dan, want het weet mij nooit volledig te trekken

avatar van T.O.
Probeer dat album van Bitstream eens - niet zelfde studio, maar wel zelfde label

avatar van WVTRVE
Eerste nummer is erg lekker, de rest trekt het allemaal de middelmatigheid in. Of middelmatigheid, hoe meer house het wordt des te minder ik er wat mee kan. Aan het strand of op het terras okay omdat het niemand echt kan storen, en het heeft wel een zomerse vibe, maar eigenlijk vind ik het vooral saaiige muziek voor mensen die niet kunnen dansen.