Maestro Mikel - Alle Kanten Op (2006)

Label: U-Lit

1. ... (1:52)
  2. Horen en Zien (3:30)
  3. Pompen Die Sh#t (3:19)
  4. Paketop (3:24)
  5. Verliezen (3:31)
  6. Goed Gas (3:31)

met Wudstik

7. Het Kan Verkeren (1:42)
  8. Dadendrang (3:44)
  9. Zaplin Intermezzo Pt.2 (1:28)
  10. Alle Kanten Op (3:06)
  11. Lamaarlekker (4:26)
  12. Zo'n Dag (3:46)
  13. Nooit Goed (4:41)
  14. Hoe het Is (4:05)

met Lucky

15. Eindelijk Vrij (8:57)
Sterke spoken word in 'Het kan verkeren', mooie relativerende verhalen in 'Verliezen', 'Lamaarlekker' en Álle kanten op'. 'Eindelijk vrij' valt op door zijn frisse beat.

Wel jammer dat ik de eerste vier tracks, die ik hierboven noem, al kende..

Gekkenhuis
Matig album, hij is niet slecht maare verre van goed. Mikel komt op sommige tracks wel aardig zoals "Verliezen en Alle Kanten Op", maar op de meeste tracks komt hij matig. Bij "Paketop" ergerde ik me ook aan zijn rijm en die beat maakt ook niet veel goed. Producties zijn ook middelmatig van de voor mij onbekende producer Zaplin, al zijn de scratches van Snelle Jelle wel aardig. Een 2.5*