A-Alikes - I Eat You Eat (2006)

Label: Nervous

15. Diary of a G

16. Child of the Street

17. Heaven on Earth

Relax
Geweldig album, een soort Infamous Pt. 2 van Mobb Deep..

Relax
This is more then music!
Child of The Street!

Relax
Ik ga het een 4 geven, kan mischien stijgen.. kans is klein.
De nummers die ik hierboven noemde en They Wanna Murder Me zijn geweldige nummers.
En zoals ik al zei, reviews over dit album zeiden dat dit een soort The Infamous Pt. 2 is.
Goede lyrics, zware beats (hoge kwaliteit) en wel goede gastartiesten.
Ik word alleen naar van die liefdes nummers zoals What You Give, het is niet echt een liefdes nummer maar wel heel erg vals en slecht.. gewoon een zwaar dieptepunt op het album.
My Niggaz is ook een beetje een vreemd nummer maar wel redelijk.
Maar goed album.. 4.0 *

avatar van J.C.
Ik vind They Wanna Murder Me echt super, maar de rest van het album niet om aan te horen.

avatar van royals
Dit is een erg ondergewaardeerd maar erg goede underground rap plaat. Lijkt inderdaad sterk op Mobb Deep en doet daar op zijn beste momenten niet eens voor onder. Zeker één van mijn favoriete underground rap platen. Hun debuut Live Or Die is ook goed.