Roc Marciano - Rosebudd's Revenge (2017)

Label: Decon

13. Here I Am
  14. Already
  15. Pig Knuckles
avatar van Nr.4
Iemand al gevonden wanneer deze op cd verschijnt? Of op normale LP editie? Heb alleen nog maar een dure limited editie gezien.

avatar van Nr.4
Ah, al gevonden, komt pas in mei zie ik. Geniet ik nog even van de online versie, toffe plaat hoor.

avatar van Nr.4
Ik praat kansloos tegen mezelf hier, maar geniet met volle teugen van deze plaat. Bijdrage van Ka valt ook in de smaak.

avatar van Jessensei
Nr.4 schreef:

Laat mij je gesprekspartner zijn, Nr. 4. Sterke hiphopplaat waarop je bij elke luisterbeurt nieuwe geheimen ontdekt. Top 10-materiaal.

avatar van overmars89
Toch een halfje omlaag uiteindelijk. Rosebudd's Revenge 2 heeft mij doen beseffen wat ik mis in deze plaat. De producties en flow staan me over het algemeen toch iets tegen hier. Dan zijn er andere platen in de discografie van Roc die mij beter bekoren.

avatar van Deranged
Pray 4 Me is grootse louche shit. Vind dit een hele mooie artiest met een stijl die hout snijdt. Niet zomaar mijn meest beluisterde van 2019 volgens Spotify.

avatar van Deranged
Blijft een fantastisch album. Roc zeker ook wel een van mijn favoriete producers. Hij heeft die louche touch in alles wat hij doet. Hier te horen op bovengenoemd nummer, mijn lieveling van dit album, en andere rake traktaties waar een man zich vrij gemakkelijk in kan verplaatsen als Here I Am en Better Know.