K's Choice - 25 (2017)

Belgiƫ
Rock / Pop
Label: Sony

1. Perfect Scar (3:16)
  2. Come Live the Life (4:13)
  3. Not an Addict (4:47)
  4. My Heart [2017 Version] (3:16)
  5. If You're Not Scared (3:16)
  6. Private Revolution (2:02)
  7. 16 (3:10)
  8. Surrender (3:46)
  9. Another Year (3:29)
  10. Virgin State of Mind (3:10)
  11. I Will Carry You (2:24)
  12. Echo Mountain (3:58)
  13. Killing Dragons (2:45)
  14. Resonate (3:24)
  15. We Are the Universe (3:15)
  16. Almost Happy (3:44)
  17. Dad (3:03)
  18. The Ballad of Lea & Paul (3:15)
  19. Mr. Freeze (4:26)
  20. Believe (3:30)
  21. God in My Bed (3:03)
  22. Cocoon Crash (3:08)
  23. Everything for Free (3:45)
  24. Woman (2:31)
  25. We Are Glaciers (5:45)
  26. Not an Addict (4:55)

met Skin

Bijzonder authentieke en sympathieke band, met diepe dalen en hoge pieken in hun muzikaal bestaan. Live al meerdere keren mogen aanschouwen en volgende week vrijdag in het Muziekgebouw ( schijnt uitverkocht te zijn) ben ik er met vrienden weer bij.

Deze band heeft mij live meerdere malen ontroerd en dit overzicht toont aan dat K's Choice ook op plaat bijzonder fraaie nummers hebben voortgebracht........kan er met een brede glimlach naar luisteren.

Rudi1984
Heerlijke (nostalgie)band inderdaad, maar we hadden toch al twee prima compilaties? Ze hebben de afgelopen 15 jaar nou ook niet bepaald iets aan hun repertoire toegevoegd dat een derde verzamelaar rechtvaardigt.

Wel leuk dat er een greatest hits-tournee aan vast hangt.

avatar van E-Clect-Eddy
Ben maar een fan van een vijftal nummers van deze act maar dit is goed te doen. Misschien moet ik nog maar eens een regulier album verkennen..