Take That - Wonderland (2017)

Label: Polydor

1. Wonderland (4:53)
  2. Giants (3:53)
  3. New Day (3:29)
  4. Lucky Stars (3:29)
  5. And the Band Plays (3:53)
  6. Superstar (3:14)
  7. Hope (3:44)
  8. River (2:55)
  9. The Last Poet (3:16)
  10. Every Revolution (4:12)
  11. It's All for You (4:29)
  12. Don't Give Up on Me * (3:19)
  13. Up * (4:29)
  14. Come on Love * (4:21)
  15. Cry * (3:17)

met Sigma

avatar van Marco van Lochem
Het achtste album van dé boyband van de jaren ’90 en misschien wel de “boyband aller boybands”. Mega successen in de succesjaren 1992 tot en met 1996, met gillende tienermeisjes, millionsellers, uitverkochte concerten en ga zo maar door. Het vertrek van Robbie Williams in 1995 brachten de eerste scheuren in het zo zorgvuldig opgebouwd succes en in 1996 was het dan ‘definitief’ over. Sinds de come-back in 2006 hebben de heren in verschillende samenstellingen 4 albums uitgebracht, waaronder het in 2010 verschenen “PROGRESS”, waar de originele 5 Take Thatters deel uit maakte van de groep, dus met Robbie Williams. Het vijfde album sinds de come-back is getiteld “WONDERLAND” en hierop zijn Gary Barlow, Howard Donald en Mark Owen te horen. Dus geen Williams en ook dat andere oerlid, Jason Orange heeft bedankt voor de eer. Op het schijfje staan 11 tracks (15 bij de deluxe editie) en die laten aardige, soms gezapige pop horen. Het luistert lekker weg, maar de meeste songs blijven niet hangen en missen dus datgene dat het vroegere werk wel had, dat muzikale oorwurmpje. Aardig album, maar misschien is het verstandig voor zowel Take That als Robbie Williams om weer eens samen te gaan werken, kan voor beide carrières goed zijn.