John Mayer - The Search for Everything - Wave Two (2017)

Label: Columbia

1. Still Feel Like Your Man (3:57)
  2. Emoji of a Wave (3:59)
  3. Helpless (4:09)
  4. Roll It on Home (3:25)
avatar van Zwaagje
Ware one schept verwachtingen. De eerste smaakt voor mij naar meer. Laat maar komen.....

Deze overtreft wave one wat mij betreft

avatar van milesdavisjr
Helpless is een heerlijk nummer. Still feel like your man mag er ook zijn. De ballads van John kunnen wat mij betreft achterwege blijven, daar heb ik niet zoveel mee.
Mayer laat de blues wat achterwege maar verwerkt wat meer funk en soul in zijn nummers. Aangezien hij zich niet wil laten vastpinnen op 1 genre mag hij wat mij betreft blijven experimenteren met de verschillende soorten stijlen. Als er nummers als Helpless uit zijn pen blijven vloeien ben ik een tevreden man.

avatar van joko150
Heerlijk dit! Elk nummer heeft z'n charme.
En he he eindelijk weer wat uptempo! wat een geweldig nummer is Helpless.
Smaakt zeker naar meer.

avatar van wvv89
Volgende maand het gehele album met 14 tracks totaal.

avatar van wvv89
Hele album is inmiddels beschikbaar. De overige nummers (In The Blood, Never On The Day You Leave en Rosie klinken ook erg goed). Zit denk wel een 4,5 in.