Future - HNDRXX (2017)

Label: Epic

1. My Collection (4:15)
  2. Comin Out Strong (4:14)

met The Weeknd

3. Lookin Exotic (3:46)
  4. Damage (3:57)
  5. Use Me (4:16)
  6. Incredible (4:08)
  7. Testify (2:58)
  8. Fresh Air (4:30)
  9. Neva Missa Lost (3:57)
  10. Keep Quiet (3:22)
  11. Hallucinating (3:41)
  12. I Thank U (2:21)
  13. New Illuminati (3:01)
  14. Turn on Me (4:24)
  15. Selfish (4:11)

met Rihanna

16. Solo (4:25)
  17. Sorry (7:31)
avatar van gherdt
Holy shit wat een vermoeiende plaat van mijn superheld. 69 minuten enkel ballades van Future is zelfs mij (veel) te veel. Ik kan zijn zachtere kant zeker waarderen maar meneer is hier echt volledig doorgeslagen. Jammerlijk.

avatar van Joe D
Zo geweldig maar zo lang

avatar van Yestsida
The Weeknd doet het gewoon weer op Coming Out Strong! Die man is toch ook niet te stoppen.

Yestsida schreef:

Iedere maandag...

bennerd
Mislukt is het zeker niet te noemen. Future weet een sterke sfeer neer te zetten en het klinkt verbazingwekkend goed (lees: niet bloedirritant, terwijl ik dat wel verwachtte). Damaged is de eerste grote knaller die me opvalt. De tijdsduur en het best monotone geluid is wel dé doodsteek van deze plaat. De R&B-Future is geen slecht experiment, al luister ik liever naar de doorbonkendetrapbeatmuziek van deze man.

avatar van Holla
Harder dan FUTURE naar mijn mening. Maar dat is persoonlijk

Echt een hele goede plaat. Beter dan FUTURE.

FelipeGutiérrez
Al zo lang niet meer op mume gepost maar ik moet even iets achterlaten voor dit heerlijke, verassende album van super future. Ik heb altijd al geweten dat hij het in zich had om zo'n album als dit te maken. Zeker een gewaagde zet als je beseft dat hij zijn core fanbase jarenlang heeft voorzien van de eentonige (maar harde) trap sound waarvan Future eigenlijk wel een van de pioneers is. Mijn favoriete album van het jaar tot nu toe!

En ohja, Fresh Air SOTY voor nu

avatar van gherdt
Ok ok ik ga m weer luisteren na al deze enthousiaste woorden!

avatar van aminam19
The weeknd heeft volgens mij nog nooit teleurgesteld als feature! Hij outshined future behoorlijk op coming out strong. Verder geen verkeerde plaat van future! Kan deze sound van hem zeker waarderen.

avatar van MAS
MAS
Allemaal leuk en aardig dat Future aan de lopende band projecten uitbrengt, maar ik heb niet het idee dat dit de kwaliteit ten goede komt. Op deze plaat vind ik alleen incredible er bovenuit steken en ook op zijn vorige album was er maar een nummer (Mask Of) dat ik echt kon waarderen.

MAS schreef:

Hét euvel van veel moderne rappers. Veel mixtapes, veel platen, veel nummers droppen, maar daardoor zijn er weinig albums helemaal te pruimen, laat staan echte klassiekers.

avatar van MAS
MAS
Ja inderdaad, wel erg jammer. Ik vind Future vaak een hele dope rapper, maar zijn albums zullen daardoor voor mij de tand des tijds nooit doorstaan.

avatar van Kos
1,5
Kos
Snap echt niet dat mensen dat trieste autotune geneuzel zo serieus kunnen nemen.

Bradlinho
Een belediging voor Hendrix...

Bradlinho
Kos schreef:

Same here. Ik kan dat ook niet serieus nemen. Ze klinken allemaal hetzelfde met autotune. Veel Hip Hop is sowieso armoedig tegenwoordig. Ben het eens met Jay-Z D.O.A.