Thomas Azier - Rouge (2017)

Electronic / Pop

8. Starling (3:43)
  9. Call (4:19)
  10. Babylon (3:13)
avatar van dennis1808
Man, wat ben ik hier hyped voor! Alledrie de singles die al gelost zijn, zijn fantastische nummers. Ook het vorige album was geweldig!

avatar van Joeri_000
dennis1808 schreef:

Ja ik ook!! Ben zelf helemaal weg van Babylon Al wel 100keer gehoord.. Wordt wel een heel ander album. Hij lijkt zich aan te passen aan de stad waarin hij is.. Ben benieuwd of er een derde album komt vanuit Moskou ofzo..

Hij heeft voor Talk to Me een passage/loop ingespeeld op een piano uit de jaren '20 met een krakend/piepend geluidje in wat je in het hele nummer terugkomt ..

Winners en Gold hebben een lekkere Hurtsachtige vibe.. Hoop wel dat er in de andere tracks iets meer koudere elektronica in komt zoals Verwandlung dat heeft.. Jammer dat het maar 34 minuutjes gaat duren..

avatar van Edgar18
Knappe nieuwe plaat van Thomas Azier. Enerzijds weet hij met een heel nieuw geluid op de proppen te komen terwijl het anderzijds toch aansluit bij zijn debuut. De plaat heeft een typisch Thomas Azier geluid maar verschilt toch flink van Hylas.

avatar van SOAD
Dit album is veelzijdiger dan zijn debuut die ook al erg goed was. Dit mannetje heeft zich goed doorontwikkeld. Prima plaat met geen enkel minder nummer. Sandglass, Call en Babylon zijn voor mij de hoogtepunten.

avatar van ArnoldusK
He bah, wat een glad, poppy, 3FM-gedoe.
Oké doei.

Mooi, ingetogen en evenwichtig maar toch meer een liefhebber van het debuut. Hoe dan ook ik blijf deze man met intresse volgen.

avatar van Liz1978
Joeri_000 schreef:

Verwandlung blijft een absolute topper en nu dit album...man pffff heerlijk.. live gezien dit jaar en ik ga in het najaar weer! Talk to me, call, babylon, winners, gold....zo passievol en wat een feest om hem op het podium te zien ??

Ik geef niet vaak 5 sterren, maar dit album is het waard. Wat een schitterend geheel. Van bombastisch tot het schitterend subtiele sandglasses. En alles in harmonie. Creatief en vernieuwd zonder ergens uit de bocht te schieten. Fantastisch!

Mooi hoor.