Crowded House - Farewell to the World (2006)

Australiƫ / Nieuw-Zeeland
Label: Capitol

1. Mean to Me (4:11)
  2. World Where You Live (3:33)
  3. When You Come (5:54)
  4. Private Universe (5:35)
  5. Four Seasons in One Day (2:54)
  6. Fall at Your Feet (3:25)
  7. Whispers & Moans (4:30)
  8. Hole in the River (6:47)
  9. Better Be Home Soon (4:43)
  10. Pineapple Head (4:04)
  11. Distant Sun (4:51)
  12. Into Temptation (4:49)
  13. Everthing Is Good for You (4:09)
  14. Locked Out (3:49)
  15. Something So Strong (3:51)
  16. Sister Madly (4:54)
  17. Italian Plastic (3:51)
  18. Weather with You (5:22)
  19. It's Only Natural (5:07)
  20. There Goes God (4:54)
  21. Fingers of Love (5:35)
  22. In My Command (4:26)
  23. Throw Your Arms Around Me (2:57)
  24. Don't Dream It's Over (6:22)
avatar van Snowblood
Niet echt een toevoeging op Recurring Dream

avatar van Thuurke
Een beetje als de Farewell Tours van Phil Collins en The Eagles, gewoon lekker doorgaan met een nieuw album in 2007 (Time on Earth).

avatar van Thuurke
Recurring Dream Live en 10 jaar later. Gitaarsolo op het einde van Hole in the River is goed. Verder is het een sterke live plaat met alle bekende nummers erop.

avatar van Arrie
Dit is niet in 2006 opgenomen hoor. Het is een concert uit 1996, volgens mij zelfs hun allerlaatste. (Naja, hun comeback niet meegerekend dan)
Het is alleen pas 10 jaar later uitgebracht. Erg mooi concert vind ik het!

avatar van TEQUILA SUNRISE
Erg fraai live album welke ik ook op DVD in huis heb.
Neil Finn blijft een begenadigd zanger en de band bezit humor.
Prettig gestoorde uitvoering van Sister Madly, hulp van Tim Finn bij een mooie uitvoering van Weather With You.
De intieme liedjes zoals For Seasons in One Day & Into Temptation worden live gloedvol neergezet en men kan ook rocken getuige het stevige Locked Out.
Het beste voor het laatst: Don"t Dream It"s Over".

avatar van rolandobabel
het publiek reageert op Crowded House alsof het U2 in zijn hoogtijdagen is, ik vind dit niet passen bij een ingetogen band als Crowded House, waar het vooral om de liedjes gaat. Het klinkt dichter bij beatlemania dan dat het gaat over respect voor muziek.