Fear Falls Burning - Once We All Walk Through Solid Objects (2007)

Belgiƫ

met Jefre Cantu-Ledesma

10. X (20:03)

met Stefano Pilia

Sietse
Dit ziet er tof uit...leuke samenwerkingen tussen FFB en andere artiesten.

Ben benieuwd wat dit ons gaat brengen, want over het algemeen is Fear Falls Burning wel erg tof.

avatar van charlezzz
ik heb (ahum) de masters hier liggen en het klinkt idd erg mooi! en dan te bedenken dat een bijdrage van de duitse meester asmus tietchens buiten de boot is gevallen (die komt hopelijk dit jaar los uit op tonefloat).

wat heb je zoal van ffb, sietse?

mp3's

heb wel 1 cd van vidna obmana...

in mp3's heb ik dan wel:
the carnival of ourselves
he spoke in dead tongues
first by a whisper, then by a storm.

vind met name die Carnival of Ourselves erg tof.

maar de masters?

avatar van Paalhaas
Ik heb Carnival ook staan, maar ken alleen Dead tongues. En dat is echt een monumentaal album. Eens even toevoegen.

Sietse schreef:
mp3's

heb wel 1 cd van vidna obmana...

in mp3's heb ik dan wel:
the carnival of ourselves
he spoke in dead tongues
first by a whisper, then by a storm.

vind met name die Carnival of Ourselves erg tof.

Carnival is ook mijn favoriet maar die moet je niet als mp3 hebben, maar als LP !

Sietse schreef:
maar de masters?

avatar van Paalhaas
Kewl, Charlezzz. Een 5-LP-editie dus.

Yup

Sietse
tsja, ik heb hem nog steeds niet gekocht omdat ik helaas niet alles kan kopen...

khonnor
heb hem wel in huis gehaald

vind 60 EUR niet te veel voor meer dan 3 uur wondermooie drones in een geweldige verpakking op 5 plakken zwaar kristalhelder vynil.

........

khonnor
nonde nonde wat snijden die tracks met mr persson van cult of luna en aidan baker van nadja toch door merg en been!! kippenvel....