Waaktaar & Zoe - World of Trouble (2017)

1 stem

Noorwegen / Verenigde Staten
Label: Drabant

1. Beautiful Burnout (3:55)
  2. Tearful Girl (4:01)
  3. World of Trouble (3:57)
  4. Laundromat (3:59)
  5. Mammoth (4:05)
  6. They to Me and I to Them (3:54)
  7. Winter Wants Me Empty (4:03)
  8. Ancient Arches (3:24)
  9. Open Face (4:32)
  10. The Sequoia Has Fallen (4:04)
avatar van goldendream
Dit is toch wel een goed album waarbij een lid van a-ha betrokken is. Het verdient meer aandacht. De vier beste nummers werden ook singles en de clips staan op YouTube. Het klinkt iets anders dan Savoy, maar zit op hetzelfde niveau. Dat betekent dat de albums van a-ha doorgaans beter zijn, maar het toch de moeite loont aan de zijprojecten ook aandacht te schenken. De zangeres ken ik totaal niet, maar ze is in elk geval beter dan de Beyoncés en andere trutjes, hoewel dit nu ook natuurlijk geen enorme verdienste is en eigenlijk totaal niks zegt over haar kwaliteiten.