Kate Bush - Aspects of the Sensual World (1989)

Label: Columbia

1. The Sensual World (3:56)
  2. Be Kind to My Mistakes (3:03)
  3. I'm Still Waiting (4:25)
  4. Ken (3:48)
  5. The Sensual World [Instrumental] (3:56)
sq
Dat heb ik weer. Blijkt er ALSNOG een stukje vinyl van KB te bestaan dat ik niet heb . nr 2 en 3 staan bij mijn op de B-zijde van de maxi van ´This woman´s work´ (en die was toen ook al 20 gulden!!) , en verder heb ik ook nog de maxi van ´The sensual world´. Maar deze dus niet ..

avatar van musicboy
Heel mooie hoes ook.

sq
Mee eens, en daar is mijn leed gelukkig wat minder, want die is gelijk aan die van de maxi.

avatar van dynamo d
sq schreef:

sq, deze is in de USA via internet nog wel gemakkelijk te verkrijgen, ook op cd. Probeer Amazon.com eens.

avatar van musicfriek
The Sensual World vind ik samen met Aerial haar minste albums... Ook niet erg benieuwd naar dit eigenlijk...

sq
Heb inderdaad inmiddels aanbiedingen op Amazon gezien, het zijn weliswaar CD´s, maar wel erg goedkoop. Moet nog eens goed overdenken wát ik precies op CD wil hebben van KB (koop er zo af en toe een).

Dank voor je tip, dynamo d.