Rob-O - Rhyme Pro (2006)

12. Who Is He?
  13. Magnificent [Remix]
  14. Stretch & Bobbito INI Freestyle
Melle K
Dope album, Rob-O bekend van INI.
Dit album is een verzameling van tracks van hem uit de jaren 90, en het klinkt heel relaxed allemaal.
Als je van mid-90 eastcoast hiphop houdt (en wie doet dat niet) moet je het zeker checken.

Harco
Gelukkig dat ik even om 2007 hip hop releases zoek hier. Heb wel zin in wat mid-90's gedoe.

avatar van waxs
Dat album van InI is ook een aanrader!

avatar van jelmer19
ja klopt dat is een echte topper die van INI,
Dit album is ook wel goed, er staan een paar mooie tracks op

avatar van nega
Rhyme tighter is erg lekker, vooral die sample damn

avatar van Bartje..
Erg lekker album, beetje in I.N.I. sfeer. Vooral Mention Me is wel een heel erg goed nummer. Daarbij is So Many Rappers ook een regelrechte classic.
Rob-O is sowieso 1 van mijn favoriete rappers, wat een relaxte goede flow heeft deze man!