Khanate - Capture & Release (2005)

Label: Hydra Head

1. Capture (18:13)
  2. Release (25:03)
avatar van mayhemblik
Omschreven als zijnde metal, pffffff, dit is véél en véél meer dan metal.
Dit raakt je diep, diep in je ziel!!!
En nog maar twee keer beluisterd, mijn god er staat me nog wat te wachten.

avatar van mayhemblik
Net weer gedraaid en toen het tweede nummer was afgelopen moest ik letterlijk even bijkomen, ik merkte dat ik had gehuild en er liep snot uit m'n neus, had ik tijdens het luisteren niet eens door.
Héérlijk als muziek dit met je doet.

avatar van Edwynn
Ik doe met je mee. Kwalitatief net zo knap als het overige werk van Khanate. Deze heb ik alleen nog niet origineel in de kast staan. En dat is eigenlijk een schande.

Edwynn schreef:

Dat ga ik tegen ze zeggen jonge.