Carach Angren - Dance and Laugh Amongst the Rotten (2017)

Label: Season of Mist

1. Opening (2:17)
  2. Charlie (4:10)
  3. Bloodqueen (4:55)
  4. Charles Francis Coghlan (6:07)
  5. Song for the Dead (4:16)
  6. In de Naam van de Duivel (6:29)
  7. Pitch Black Box (3:17)
  8. The Possession Process (4:27)
  9. Three Times Thunder Strikes (5:19)
avatar van Eddie
Wederom een sterke plaat. De heren gaan vrolijk verder waar ze met 'This is no fearytale' ophielden. Niks nieuws onder de zon, niks vernieuwends, niks veranderd. Gewoon goed!

avatar van Metalwou
Mijn eerste kennismaking met Carach Angren. En die bevalt me erg goed! Net zoals bij Septicflesh vind ik de orkestratie en bombast een grote meerwaarde. Het zorgt ervoor dat het album boeiend blijft tot de allerlaatste noten.

avatar van andnino
Gisteren deze band live gezien, dat was een verbazingwekkend vermakelijke show. Echt een lekker stukje horrortoneel, ondersteund door een fijne blackmetalinstrumentatie! Dit laatste album dus ook maar eens geluisterd, en het is weer de moeite. In de Nederlandse blackmetal levert Carach Angren al een jaar of tien consistente kwaliteit, en dat is echt wel een prestatie.