Kaskade - Love Mysterious (2006)

Dance / Pop

9. Sometimes (5:14)
  10. Never Ending (3:59)
  11. 4AM (4:17)
avatar van Justinx
Wel een aardig album dit eigenlijk. Zie overigens nu dat Kaskade bij dezelfde platenmaatschappij zit als Roger Sanchez. De muziek is dan ook, opzich, wel te vergelijken - maar verbeter me als dat niet het geval is.

Over Love Mysterious.

Vooral de eerste nummers spraken mij heel erg aan. Zo kon ik erg genieten van Stars Align, Be Still en All You. Na die nummers ben ik enthousiast geworden naar het hele album, maar die kon mijn verwachten op het eerste gehoor niet helemaal waarmaken. Maar dat is misschien te subjectief bekeken, gezien ik het hele album nog maar een aantal keren heb beluisterd. En dat is natuurlijk niet in vergelijking te trekken met de eerste paar nummers, die ik zo langzamerhand heb grijs gespeeld. Voorlopig houd ik mijn stem op een 3.

avatar van 1311811
Ongelofelijk dat Kaskade (blijkbaar) niet bekender is onder het muziek luisterend publiek! Ik heb al van veel liedjes kunnen genieten en dit is gewoonweg een top album.