Carl Craig - Versus (2017)

Alternatieve titel: Featuring Francesco Tristano, les Siècles & François-Xavier Roth

Neoklassiek / Electronic
Label: InFiné

1. Enter the Darkness (1:22)
  2. Darkness (7:12)
  3. Coding Sequence (1:24)
  4. Sandstorms (6:26)
  5. At Les (8:06)
  6. You're Our Best and Only Friend (0:34)
  7. Desire (8:19)
  8. Barceloneta Trist (3:34)
  9. The Melody (6:51)
  10. Domina (9:27)
  11. Error in Replication (0:38)
  12. C-Beams Glitter (2:00)
  13. Technology (8:17)
  14. Coding Cycle (1:28)
avatar van E-Clect-Eddy
Vanaf vandaag tijdelijk te beluisteren via een stream van NPR first listen

avatar van E-Clect-Eddy
Carl Craig met een orkest en een pianist. Eerste keer dat ik een volledig album van de Techno/House DJ/producer luister. Ik ben niet zo van de Techno noch House. Ook niet zo van instrumentale nummers, ook niet zo van de (neo)Klassiek. Waar ben ik aan begonnen!

Ik laat het bij één luisterbeurt. Het klinkt allemaal prima en prachtig gecombineerd Elektronische muziek en NeoKlassiek maar geen idee wanneer ik in de stemming zou moeten zijn om het op te zetten. Als ik ergens in een lounge café zit? Kom ik zelden tot nooit.