Mathematics Presents Wu-Tang & Friends: Unreleased (2007)

Alternatieve titel: Wu-Tang & Friends: Unreleased

Label: Nature

1. Buddah Bless - Intro (1:43)
  2. Ghostface en Raekwon - Maxine [Remix] (3:43)
  3. U-God en Masta Killa - King Toast Queen (4:08)

met Buddah Bless en Solomon Childs

4. Bad Luck, All Day en Allah Real - Where's Brooklyn @? (7:27)
  5. Raekwon - Treez (3:47)
  6. M-Speed, Street Life en Drama - Eggs, Hash & Grits (3:01)
  7. Pop Shit (Skit) (1:26)
  8. Eyes Low - Queens Day '88 [Remix] (4:42)
  9. Killah Priest - U Don't Care (4:11)

met Hot Flames en Buddah Bless

10. Shyhiem, Superb en Hell Razah - Masked Avengers (3:25)
  11. Luv Skit (0:46)
  12. Allah Real en Bad Luck - Wanna Believe (4:46)
  13. GZA, Ghostface, Raekwon, Masta Killa en Cappadonna - Wu Banga [Remix] (5:02)
  14. GZA, Method Man, Raekwon, RZA en U-God - Da 'N' [Remix] (3:51)
  15. Violent Skit (0:43)
  16. M-Speed - Street Kronicles (5:02)
  17. Shyhiem - Non-Equivalent (3:21)
  18. Outro (1:17)
  19. Ghostface Killah - Wise [Remix] * (4:30)
  20. Raekwon en Inspectah Deck - Rap Burglars * (3:36)
totale tijdsduur: 1:02:21 (1:10:27)
Relax
Oeeeh dit ziet er mooi uit.

avatar van Conway Twitty
, iemand toevallig meer informatie hierover?

edit: hier een link met wat info en twee nummers van het album.

KSPR
Vetttt! Iemand al een release datum?

Pauper
KSPR schreef:
Vetttt! Iemand al een release datum?

06/02/07

KSPR
Tsjup ik heb hem ondertussen al.

Moet hem nog een keer beluisteren, stem volgt binnenkort wel denk ik.

avatar van BoordAppel
Ben ik de enige die kotsneigingen krijgt bij titels waarin de woorden & friends zitten?

eazyfan
BoordAppel schreef:
Nee je bent niet de enige, zelfde hier.

KSPR
Haha het slaat inderdaad nergens op.

Zal wel opvoegings materiaal zijn.

avatar van MJ_DA_MAN
Deze is al gewoon te downloaden...

avatar van MJ_DA_MAN
En heb hem inmiddels al binnen .

avatar van MJ_DA_MAN
En heb hem inmiddels al beluistert . Het klinkt absoluut wel rauw, deze verzamelplaat bevat een fijne old skool-sound. Het lijkt me dan ook dat dit songs zijn uit de middle/end 90's van Wu-Tang (en hun ''friends'' dus). Dat is dus absoluut al een pluspunt. Het klinkt fijn in de oren, af en toe wel een mindere track maar die wordt dan gewoon geskipt. Voor nu 3,5*, en ik raad hem toch wel aan om te proberen, mensen .

avatar van Niek
Ik hoor nu net Maxine Rmx en . Dit klinkt weer bijna als vanouds. Wat zijn het toch een goede rappers.. - zucht -

avatar van Niek
Where's Brooklyn @ is op de beat van Long Kiss Goodnight . Treez staat nu op en is ook uiterst aangenaam. Album stevent vooralsnog op minimaal een 4 af.

Niek schreef:
Where's Brooklyn @ is op de beat van Long Kiss Goodnight .

Klopt, en Wu Banga (Remix) van Check Yoself (orgineel) van Ice Cube en Das EFX als ik me niet vergis.

Edit: Hmm lijkt er niet helemaal 100% op dat het die beat is. Maar ik ken die beat wel volgens mij...

avatar van MJ_DA_MAN
Ben ik nog steeds de enige stemmer? Mensen, als je een beetje van Wu-Tang houdt is deze CD echt wel aan te raden hoor. Zoals al eerder gezegd staan er een aantal ouderwetste Wu-Tang-nummers op die absoluut de moeite waard zijn.

Dan niet hè...

avatar van deagleking
stem komt binnekort, beloof ik

MJ_DA_MAN schreef:

O nee ik hoor het al, hij is van Brand Nubian - Step To The Rear .

EPMD
echt weer zo'n lekkere verzamelaar hier... klinkt echt heerlijk in m'n auto... ik geef em 4 sterren...

avatar van -marco-
In 1 woord. HEERLIJK!!!!