Isis - Oceanic: Remixes / Reinterpretations (2005)

Electronic / Rock
Label: Hydra Head

1. Fennesz - Weight [Remix] (6:34)
  2. Ayal Naor - False Light [Carry Edit] (7:53)

met Maria Christopher

3. Thomas Köner - Hym [Remix] (6:19)
  4. James Plotkin - The Other [Remix] (9:49)
  5. Tim Hecker - Carry [Remix First Version] (4:26)
  6. Teledubgnosis - Maritime [Remix] (9:24)
  7. Mike Patton - Maritime [Remix] (3:43)
  8. Venetian Snares - The Beginning and the End [Remix] (5:05)
  9. Tim Hecker - Carry [Remix Second Version] (5:21)
  10. Oktopus - False Light [Deadverse Remix] (5:30)
  11. Speedranch - Carry: Like I Will Love Her Forever? (Fuckin Die!!!) [Remix] (5:51)

met Guilty Connector

12. Destructo Swarmbots - From: Sinking, To: Drowning [Remix] (7:14)
  13. Justin Broadrick - Hym [Remix] (14:54)
avatar van Fianosther
Beetje een ratjetoe deze plaat, eigenlijk net als de remix plaat van Ulver. Op deze schijf komt ook Fennesz weer even om de hoek kijken, erg leuk. Het hoogtepunt is toch wel de eerste remix van Tim Hecker die bestaat uit enorm krachtige gitaardrones die kapot getimestretched worden door Tim. De remix van Fennesz is ook erg goed. Venetian Snares heeft wat leuks geprobeerd en het klinkt grappig maar verder niet bijzonder.

Sietse
middelmatige remix plaat als je het mij vraagt.

avatar van Nakur
Toen ik jaren geleden deze cd kocht, kende ik alleen Fennesz een beetje. Grappig hoe ik, zonder invloed van deze cd, opeens vrijwel alle artiesten ken en mijn platenkast goed gevuld is met diens werk. Dus zal ik de remixen nog eens een kans geven, de laatste luisterbeurt is uit 2005.