Deetron - Twisted (2006)

Zwitserland
Electronic / Dance
Label: Music Man

1. Twisted Memories (6:19)
  2. Life Soundtrack (6:08)

met DJ Bone

3. Mr. Smooth (6:04)
  4. Isotope [Album Version] (5:42)
  5. I Cling (6:53)

met Duasoul7

6. Sol (5:29)
  7. Let's Get over It (5:10)

met Justin Chapman

8. Silence [Album Version] (2:44)
  9. My Plan [Album Version] (6:37)
  10. The Afterlife (7:06)

met Paris The Black Fu

11. Chord Me (7:38)
avatar van Ollie
vind dit wel lekker klinken, hij staat nu op luisterpaal!

avatar van jorisbeltsin
Heb deze al een jaar in m'n bezit maar is blijkbaar pas nu bekend in Nederland.
The Afterlife is een monster!

Vind dit niet echt een goed album. De rustige spacy tracks zijn wel de moeite waard (Mr. Smooth, Isotrope en Chord Me). De electronummers lijken altijd rustig te beginnen om vervolgens te gaan knallen, maar dit gebeurt echter nooit. Ik vind The Afterlife hier het perfecte voorbeeld van. Het klinkt heel goed, maar wil nooit verder gaan waar het spannend begint te worden.

avatar van T.O.
Ik heb hem nog niet geluisterd, maar ken Twisted Memories en The Afterlife al van de eerder uitgekomen 12".

Deetron is niet helemaal mijn ding, hij maakt zonder uitzondering knap geproduceerde platen, maar ik mis toch vaak wat gevoel in zijn nummers, net zoals ik dat ook regelmatig heb met de vergelijkbare tech house/techno van Joris Voorn.

avatar van Thelonious Monk
Hoe heerlijk is 'isotope' wel niet? Wat een monster van een schijf