Master P - 99 Ways to Die (1995)

Label: No Limit

1. Intro/17 Reasons (5:29)
  2. Commercial 1 (0:35)
  3. Dead Presidents (5:00)
  4. Rollin' Thru My Hood (4:51)

met Big Ed en Lil Ric

5. Bullets Gots No Name (4:38)

met E-A-Ski en Rally Ral

6. When They Gone (6:24)
  7. Playa Wit Game (4:48)
  8. Commercial 2 (0:32)
  9. 99 Ways to Die (3:43)
  10. Rev. Do Wrong Comm (1:32)
  11. Hoe Games (4:33)

met C-Murder

12. 1-900-Master P (4:45)
  13. When They Gone [Radio Edit] (5:01)
Relax
Had een mooi voorkantje kunnen worden, maar die mega rode rand eromheen en die lettertype verpest het maar weer.

avatar van thomzi50
Niettemin een van de betere No Limit covers. Simpelweg omdat Master P hier nog niet zoveel had om te laten blinken. Muzikaal is het allemaal erg matig helaas, krappe 2,5* en dat terwijl ik een zwak voor de man heb

avatar van P Jay
Een zwak voor Master P?? Hoe kan je dat op een rationele en aanvaardbare manier verklaren??

avatar van thomzi50
Het is ook met een knipoogje. Vrijwel iedere artiest die nu zijn mond open doet over het No Limit tijdperk spreekt over het autoritaitre optreden van Master P, die ook nog relatief veel te veel geld scheen te krijgen. Alhoewel je artiesten die nu slechts een schim van het succes van eerdere dagen (bij No Limit dus) hebben niet meteen moet geloven, klinkt dit toch erg aannemelijk. Ik heb geen zwak voor Master P 's muziek, zoals ik al schreef, die stelt vaak erg weinig voor. Ik heb alleen een zwak voor het hele No Limit gebeuren, hoe heel Amerika zich als het ware zo heeft "misleiden". Iedere release ging minimaal goud, terwijl het qua inhoud vaak tig letterlijke overeenkomsten had met eerdere releases. En Master P wist het zo aan de man te brengen dat het toch werd verkocht. En dan bracht hij ook nog een album per maand uit, en nog films, kleren, speelgoed (!) etc. Daar heb ik wel een zwak voor.

Social_Mask
99 Ways to Die ...

1. To listen to Master P..

Wát een rapper zeg