Portugal. The Man - Woodstock (2017)

Label: Atlantic

1. Number One (5:21)

met Richie Havens en Son Little

2. Easy Tiger (3:37)
  3. Live in the Moment (4:06)
  4. Feel It Still (2:43)
  5. Rich Friends (3:41)
  6. Keep On (3:23)
  7. So Young (4:06)
  8. Mr. Lonely (4:22)

met Fat Lip

9. Tidal Wave (3:31)
  10. Noise Pollution [Version A, Vocal Up Mix 1.3] (3:45)

met Mary Elizabeth Winstead en Zoe Manville

avatar van Norrage
Eerste luisterbeurt: topper! Ander geluid weer, wat een band is het ook!

avatar van VladTheImpaler
Feel It Still is in ieder geval al een toppertje.

(verwijderd)
Ik kon het heel goed hebben dat deze gasten ieder jaar een nieuwe release hadden.. fijn om eindelijk weer nieuw werk te horen!

avatar van SOAD
Klinkt weer oud en vertrouwd catchy zoals we ze kennen. Eerste luisterbeurt bevalt wel. Het is bij dit soort muziek wel altijd de vraag voor hoe lang het leuk blijft. Ach gewoon niet te vaak draaien. Gewoon een lekker tussendoortje.

Dim
Stuk voor stuk leuke nummers; Feel It Still is de leukste.

avatar van LucM
Een deel van de melodielijn is wel gejat van The Marvelettes - Please Mr. Postman (1961).

Ook maar eens geluisterd. 'Mwoah' dacht ik, en dan vat ik het wel goed samen.

avatar van Pinsnider
Hier in Twente kun je aan het publiek horen of ze iets leuk vinden door te luisteren naar de intonatie van het woord "Mwoah". De ene mwoah is de andere niet. Bij mij is het "mwoah!!"
Feel it still kende ik al een tijdje, maar toen ik Live in the moment voor het eerst op de radio hoorde heb ik meteen een sprintje naar de (virtuele) platenzaak getrokken! En de gehele plaat valt ook absoluut niet tegen!! Ik ken verder eigenlijk het briljante freak in a t-shirt van ze. Toch maar eens meer gaan luisteren....